ilość wyników: 52
...wynika z raportu Gemius dla E-commerce Polska
Czytaj więcejTengent zajmie się projektami branded content.
Czytaj więcejOk. 40 proc. respondentów denerwują świąteczne reklamy.
Czytaj więcejKanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.
Czytaj więcejW globalnym badaniu Havas Group najlepiej wypadły: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp i YouTube.
Czytaj więcejE-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych, dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska
Czytaj więcejNagrodzeni zostali także Jakub Zarzycki, duet Patryk Karbowski i Michał Wiśniowski, wyróżnienie otrzymał Szymon Kuriata.
Czytaj więcejNajwiększa w kraju platforma e-commerce chce wyjść poza proste skojarzenia z zakupami.
Czytaj więcejPierwsza tak duża sieć handlowa decyduje się na sprzedaż na największej platformie e-commerce w kraju.
Czytaj więcejWpłynęło ponad 1,5 tys. scenariuszy.
Czytaj więcej