ilość wyników: 70
Marka przewiduje szybki rozwój sieci lodziarni. Chwali się pozycją lidera w segmencie familijnym i dwucyfrowymi wzrostami w eksporcie.
Czytaj więcejTo już 12. edycja Raportu Specjalnego "Biura Reklamy" przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.
Czytaj więcejŁączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy - zewnętrznej, tranzytowej i DOOH - zamknęła się kwotą w wysokości 471,5 mln zł. W zakresie reklamy zewnętrznej była to kwota wyższa o ponad 2,4 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Czytaj więcejW ciągu ostatnich kilkunastu lat centra handlowe stały się dla konsumentów w Polsce nie tylko miejscem zakupów, ale także sposobem na spędzanie wolnego czasu. Miejscem, gdzie spotyka się ze znajomymi, szuka rozrywki lub uczestniczy w różnego rodzaju akcjach specjalnych. OOH wykorzystuje tę okazję.
Czytaj więcejTechnologia wpływa na modele biznesowe w branży reklamowej, umożliwiając wdrożenie nowych sposobów komunikacji z konsumentem. Testy Google pokazują, że DOOH może stać się medium, które będzie można precyzyjnie zaprogramować i skoordynować z kampaniami realizowanymi w innych mediach elektronicznych.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) przedstawiła dane dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2016 r., ale Cityboard Media poddaje w wątpliwość ich poprawność.
Czytaj więcejBranża outdoorowa należy do najbardziej stabilnych na naszym rynku, ale traktowana jest zazwyczaj wyłącznie jako uzupełnienie kampanii telewizyjnych czy tych prowadzonych w internecie.
Czytaj więcejDwudniowe (18-19 sierpnia) wydarzenie organizuje Fundacja Alter Art, a jego głównym sponsorem jest MasterCard.
Czytaj więcejIzba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), pomimo wyjścia z niej firmy Stroer i oświadczeń wydanych m.in. przez Cityboard Media oraz Clear Channel, przedstawia dane dotyczące wielkości sprzedaży OOH.
Czytaj więcejIGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.
Czytaj więcej