Wyniki wyszukiwania dla tagu - apple
ilość wyników: 73
Dyktatura właściwych ludzi kultywator-branzowy

Steve Jobs - przez jednych postrzegany jako dobroczyńca ludzkości i John Lennon ery internetu, przez innych jako wcielenie Wielkiego Brata. "Apple - historia marki" to świetny francuski dokument , który przygląda się fenomenowi międzynarodowego sukcesu Apple.

Czytaj więcej
Marketerze, przede wszystkim produkt! marketing

- Firmy wiele wysiłku wkładają w planowanie komunikacji, często problem leży jednak głębiej, kiedy w portfolio są nudne produkty - mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel firmy projektującej innowacje Touch Ideas.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej
Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google marketing

Obie firmy nie należały u nas do dużych reklamodawców. Jeżeli jednak Microsoft myśli poważnie o zawojowaniu rynku marką Lumia, to może się zmienić.

Czytaj więcej
Być jak Persil Automatic opinie

Ekscentryk, szalony twórca, mistrz żonglerki konwencjami i hipnotyzer tłumów. O wieloletnim dyrektorze kreatywnym agencji Saatchi & Saatchi Paulu Ardenie można powiedzieć wszystko. Najważniejszą z jego cech zawodowych jest skuteczność. Tego przecież od agencji najczęściej oczekują klienci.

Czytaj więcej
"Przereklamowani" - tylko wariaci są coś warci reklama

Trudno się okłamywać: "Przereklamowani" nie powtórzą sukcesu serialu "Mad Men", bo z maestrią tamtej produkcji nie sposób się równać. Chyba że jeszcze bardziej krwawym sezonem "Gry o tron".

Czytaj więcej
Cannes Lions zaskakuje opinie

O spotkaniu z Kanye Westem, neurokognitywistyką 
i nie tylko - pisze dla "MMP" Bartosz Sikora, director, invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Piotruś Pan nie żyje reklama

Śmierć Robina Williamsa jest nie tylko wielką stratą dla przemysłu filmowego. Aktor wziął udział w wielu kampaniach reklamowych potężnych marek międzynarodowych.

Czytaj więcej
Koniec magii iPada? marketing

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej
Nosił wilk razy kilka, czyli krótka historia dystopii w reklamie opinie

Dystopia to alegoryczna przestroga przed zgubnymi skutkami wprowadzania w życie utopijnych idei i próba przepracowania lęku przed widmem totalitaryzmów różnej maści - pisze Radosław Dąbrowski, dyrektor kreatywny agencji Byss.pl.

Czytaj więcej