Wyniki wyszukiwania dla tagu - apple
ilość wyników: 54

Dyktatura właściwych ludzi kultywator-branzowy

Dyktatura właściwych ludzi

Steve Jobs - przez jednych postrzegany jako dobroczyńca ludzkości i John Lennon ery internetu, przez innych jako wcielenie Wielkiego Brata. "Apple - historia marki" to świetny francuski dokument , który przygląda się fenomenowi międzynarodowego sukcesu Apple.

Czytaj więcej
Marketerze, przede wszystkim produkt! marketing

Marketerze, przede wszystkim produkt!

- Firmy wiele wysiłku wkładają w planowanie komunikacji, często problem leży jednak głębiej, kiedy w portfolio są nudne produkty - mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel firmy projektującej innowacje Touch Ideas.

Czytaj więcej
Koniec czwartej okładki media-prasa

Koniec czwartej okładki

Tablety to ścieżka, z której wydawcy prasowi nie mogą uciec. Wymaga wiedzy, otwartości, innowacyjności, a przede wszystkim inwestycji. To trudna droga, zwłaszcza że branża cierpi z powodu spadku wpływów reklamowych.

Czytaj więcej
Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google marketing

Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google

Obie firmy nie należały u nas do dużych reklamodawców. Jeżeli jednak Microsoft myśli poważnie o zawojowaniu rynku marką Lumia, to może się zmienić.

Czytaj więcej
Być jak Persil Automatic opinie

Być jak Persil Automatic

Ekscentryk, szalony twórca, mistrz żonglerki konwencjami i hipnotyzer tłumów. O wieloletnim dyrektorze kreatywnym agencji Saatchi & Saatchi Paulu Ardenie można powiedzieć wszystko. Najważniejszą z jego cech zawodowych jest skuteczność. Tego przecież od agencji najczęściej oczekują klienci.

Czytaj więcej
"Przereklamowani" - tylko wariaci są coś warci reklama

"Przereklamowani" - tylko wariaci są coś warci

Trudno się okłamywać: "Przereklamowani" nie powtórzą sukcesu serialu "Mad Men", bo z maestrią tamtej produkcji nie sposób się równać. Chyba że jeszcze bardziej krwawym sezonem "Gry o tron".

Czytaj więcej
Cannes Lions zaskakuje opinie

Cannes Lions zaskakuje

O spotkaniu z Kanye Westem, neurokognitywistyką 
i nie tylko - pisze dla "MMP" Bartosz Sikora, director, invention Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Piotruś Pan nie żyje reklama

Piotruś Pan nie żyje

Śmierć Robina Williamsa jest nie tylko wielką stratą dla przemysłu filmowego. Aktor wziął udział w wielu kampaniach reklamowych potężnych marek międzynarodowych.

Czytaj więcej
Koniec magii iPada? marketing

Koniec magii iPada?

Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.

Czytaj więcej
Nosił wilk razy kilka, czyli krótka historia dystopii w reklamie opinie

Nosił wilk razy kilka, czyli krótka historia dystopii w reklamie

Dystopia to alegoryczna przestroga przed zgubnymi skutkami wprowadzania w życie utopijnych idei i próba przepracowania lęku przed widmem totalitaryzmów różnej maści - pisze Radosław Dąbrowski, dyrektor kreatywny agencji Byss.pl.

Czytaj więcej