ilość wyników: 25
Przy kampanii pracowały BBDO, OMD i Performics, produkcją zajął się Opus Film.
Czytaj więcejNajwięcej - cztery - otrzymała agencja 180heartbeats+Jung v. Matt.
Czytaj więcejPolskie agencje otrzymały także cztery nagrody Golden Drum i cztery Silver Drum.
Czytaj więcejLaureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.
Czytaj więcejAkcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak".
Czytaj więcejSpot będzie emitowany w 15 krajach, w tym w Polsce.
Czytaj więcejKampanię wspierać będą influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.
Czytaj więcejKreacja: BBDO Warszawa, produkcja: Papaya Films, media: Media Direction OMD.
Czytaj więcejFilm wyreżyserował Daniel Jaroszek, jedną z ról zagrała Agata Trzebuchowska, a głosu użyczyła Magdalena Cielecka.
Czytaj więcejBBDO Molecular zamierza otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie.
Czytaj więcej