ilość wyników: 29
Ruszyła kampania telewizyjna wody z portfolio Maspeksu.
Czytaj więcejW ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.
Czytaj więcejWyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.
Czytaj więcejNowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.
Czytaj więcejPo dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.
Czytaj więcejWyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.
Czytaj więcejZa działania odpowiada głównie Havas Media.
Czytaj więcejZa koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Czytaj więcejMijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.
Czytaj więcej