ilość wyników: 19
BZ WBK przyłączy spółkę Santander Consumer Bank. Zmiana marki wydaje się przesądzona.
Czytaj więcejOperatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?
Czytaj więcejInstytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach Raiffeisen Polbank powraca do intensywnej reklamy. Tymczasem jego austriacki właściciel szuka na niego kupca. Najpierw jednak musi porozumieć się z nadzorem.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcejBank kończy z celebrytami w reklamach, za to silnie podkreśla emocje.
Czytaj więcejZmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.
Czytaj więcejJej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".
Czytaj więcej