Wyniki wyszukiwania dla tagu - codemedia
ilość wyników: 28

Digitalowe drinki z palemką opinie

Digitalowe drinki z palemką

Agencje interaktywne w sezonie urlopowym walczą o nowe budżety. Przetargi zakończyły już: PGE, BPH, Hebe czy Tchibo.pl. Kilka konkursów nadal trwa i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na rozłożenie leżaków.

Czytaj więcej
Przede wszystkim kontent opinie

Przede wszystkim kontent

"Content is the king" powtarzają specjaliści ds. mediów społecznościowych. Jak się jednak okazuje, zasada ta równie dobrze pasuje do planowania telewizji - pisze Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia.

Czytaj więcej
Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł reklama

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Radość w ZOG i Value Media opinie

Radość w ZOG i Value Media

Kończą się ważne przetargi mediowe, m.in. L'Oreal Polska i Reckitt Benckisera.

Czytaj więcej
Turystyka w reklamie ma się dobrze reklama

Turystyka w reklamie ma się dobrze

Branża turystyczna wydała w ub.r. na reklamy o 13 proc. więcej. Gastronomia, biura podróży, przewoźnicy, hotele i regiony turystyczne najchętniej wybierają telewizję, niższą dynamikę zanotował natomiast internet. Biura podróży sprzedają więcej biletów lotniczych, ożywiło się też PKP.

Czytaj więcej
Kino czeka na kolejny rekord opinie

Kino czeka na kolejny rekord

Wciąż chętnie reklamują się marki młodzieżowe, spadki notuje kategoria finanse - pisze Bartosz Zientek, group account director, Codemedia.

Czytaj więcej
Skuteczna obrona Vizeum i MEC opinie

Skuteczna obrona Vizeum i MEC

Oba domy mediowe zachowały swoich prestiżowych klientów - Ferrero i Nestle.

Czytaj więcej
Vifon startuje z kampanią reklamową marketing

Vifon startuje z kampanią reklamową

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Codemedia.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r. media-tv

Codemedia: Lidl największym reklamodawcą TV w pierwszym półroczu 2017 r.

Rośnie dominacja branż telekomowej i retail.

Czytaj więcej