ilość wyników: 60
Nagroda grand prix, 6 złotych Effie, 13 srebrnych Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się wczoraj w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XIV gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcejOd stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.
Czytaj więcejKompania Piwowarska planuje przetarg na swoją sztandarową markę. Coś poszło nie tak?
Czytaj więcejJednym ruchem umacnia pozycję na krajowym rynku i staje się faktycznym liderem w regionie. Zapłaci za to ponad 1,5 mld zł. Niemało, ale z dużą szansą na opłacalność.
Czytaj więcejW związku z odejściem Igora Kaleńskiego, dotychczasowego prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, ze struktur Saatchi & Saatchi 29 września 2014 r. zostało zwołane nadzwyczajne walne zebranie członków w celu wybrania nowego prezesa Stowarzyszenia.
Czytaj więcejNagroda grand prix, 6 złotych Effie, 23 srebrne Effie i 19 brązowych Effie - tak zakończyła się 6 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XV gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcej- Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Klienci potrzebują jednego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji - mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB & Tribal.
Czytaj więcejOd 1 lutego br. obejmie również stanowisko dyrektora strategicznego agencji.
Czytaj więcejWcześniej zajmowała się m.in. projektami związanymi z tworzeniem i pozycjonowaniem marek.
Czytaj więcejW nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.
Czytaj więcej