Wyniki wyszukiwania dla tagu - ddb
ilość wyników: 56
Cannes: bez Ridleya Scotta, z chińskim Zuckerbergiem opinie

Adrian Słojewski i Michał Konert z Grey Group Polska, uczestnicy KTR Young Creatives PR 2012, o swoich wrażeniach z Cannes Lions.

Czytaj więcej
Change Plus reklama

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Czytaj więcej
Nowe rozdanie w Interactive Solutions reklama

W agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.

Czytaj więcej
Warka na lato, Żywiec - na jesień marketing

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.

Czytaj więcej
Ominąć święta reklama

W Wielkiej Brytanii niewinne zazwyczaj kampanie świąteczne tym razem wzbudziły spore kontrowersje.

Czytaj więcej
Gwiazdygitalizm opinie

Celebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.

Czytaj więcej
Orange w wersji Nju reklama

Po raz pierwszy od dawna to nie Play zaskoczył rynek atrakcyjną ofertą, lecz jego pomarańczowy konkurent. Nietuzinkową komunikację przygotowała Ogilvy & Mather.

Czytaj więcej
Cztery statuetki Cannes Lions w Polsce reklama

180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam i Getin Noble Bank nagrodzeni na festiwalu.

Czytaj więcej
Sześć wielkich budżetów pod znakiem zapytania reklama

Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.

Czytaj więcej
Pytania o piękno archiwum2

Neutrogena wystartowała z nową platformą komunikacyjną o pięknie, która wpisuje się w silny rynkowy trend komunikacji indywidualności i kobiecej siły.

Czytaj więcej