ilość wyników: 56
Adrian Słojewski i Michał Konert z Grey Group Polska, uczestnicy KTR Young Creatives PR 2012, o swoich wrażeniach z Cannes Lions.
Czytaj więcejAgencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.
Czytaj więcejW agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.
Czytaj więcejMałgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.
Czytaj więcejW Wielkiej Brytanii niewinne zazwyczaj kampanie świąteczne tym razem wzbudziły spore kontrowersje.
Czytaj więcejCelebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.
Czytaj więcejPo raz pierwszy od dawna to nie Play zaskoczył rynek atrakcyjną ofertą, lecz jego pomarańczowy konkurent. Nietuzinkową komunikację przygotowała Ogilvy & Mather.
Czytaj więcej180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam i Getin Noble Bank nagrodzeni na festiwalu.
Czytaj więcejSam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.
Czytaj więcejNeutrogena wystartowała z nową platformą komunikacyjną o pięknie, która wpisuje się w silny rynkowy trend komunikacji indywidualności i kobiecej siły.
Czytaj więcej