ilość wyników: 19
Za prezenty świąteczne kupione w sklepach internetowych rodzimi klienci zapłacą średnio 190 zł.
Czytaj więcejFirma doradcza przedstawiła swój doroczny raport "TMT Predictions".
Czytaj więcejBędzie nią kierować Monika Kowalewska jako dyrektor zarządzająca, wcześniej związana z Superbrands w Polsce.
Czytaj więcejWyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku o- 217 mld dolarów.
Czytaj więcejPołowa Polaków szuka inspiracji prezentowych w internecie. W sieci wydadzą 44 proc. budżetów na prezenty.
Czytaj więcejTo jeden z wniosków z 14. edycji raportu Deloitte "Digital media trends", omawiającego postawy amerykańskich konsumentów korzystających z usług cyfrowych.
Czytaj więcejOznacza to, że średnie wydatki na święta wyniosą 1,3 tys. zł, z czego ponad połowę przeznaczymy na prezenty
Czytaj więcejKlient, który przestaje być anonimowy, jest wart dla sprzedawcy nawet 18 razy więcej niż przeciętny konsument.
Czytaj więcejWspółczesny marketer musi stać się głównym narratorem angażującej opowieści o marce. Powinna się ona kończyć jak największą satysfakcją konsumenta - wyrażoną w lojalności i skłonności do poleceń marki innym - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.
Czytaj więcej