Wyniki wyszukiwania dla tagu - fcb-bridge2fun
ilość wyników: 23

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej reklama

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej

Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.

Czytaj więcej
Nivea Baby reklamuje Mój Pierwszy Krem reklama

Nivea Baby reklamuje Mój Pierwszy Krem

Za kreację kampanii skierowanej do rodziców odpowiada FCB Bridge2Fun.

Czytaj więcej
5 animacji na shortliście Timecode Akcja Animacja 2018 reklama

5 animacji na shortliście Timecode Akcja Animacja 2018

Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 15 listopada podczas finałowej gali w Studiu Bank.

Czytaj więcej
Screen Network nagrodzone podczas Mixx Awards 2018 reklama

Screen Network nagrodzone podczas Mixx Awards 2018

Screen Network wspólnie z agencją FCB Bridge2Fun zostały nagrodzone brązową statuetką za kampanię dla Showmax Polska.

Czytaj więcej
Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą marketing

Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą

Kierowca Formuły 1 będzie teraz reklamował Orlen.

Czytaj więcej
Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun reklama

Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun

Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję business growth directora w ramach grupy Grey.

Czytaj więcej
T-Mobile reklamuje smartfony bez abonamentu [wideo] reklama

T-Mobile reklamuje smartfony bez abonamentu [wideo]

Operator rozpoczyna sprzedaż telefonów bez umowy, także na raty.

Czytaj więcej
 Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo] reklama

Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo]

W spotach pojawią się występujący w TVN Turbo kierowca wyścigowy i dziennikarz Adam Kornacki oraz specjalista od mechaniki Adam Klimek.

Czytaj więcej
Czwórka Polaków w jury Cannes Lions reklama

Czwórka Polaków w jury Cannes Lions

W jury głównym zasiądzie Tytus Klepacz z JWT Dubai.

Czytaj więcej
Aviva wprowadza ubezpieczenia autocasco "na godziny" marketing

Aviva wprowadza ubezpieczenia autocasco "na godziny"

Nowa marka Teraz będzie intensywnie reklamowana.

Czytaj więcej