ilość wyników: 49
Pierwszymi firmami, z którymi można porozmawiać za pośrednictwem polskiego Asystenta, są Play oraz eSky.
Czytaj więcejTo trzeci najwyższy wynik w historii po latach 2017 i 2018. Największym reklamodawcą był w br. Anheuser-Busch InBev (59 mln dol.).
Czytaj więcejSubskrybenci Google Play Music otrzymają dostęp do YouTube Music Premium automatycznie.
Czytaj więcejPoznajcie pięć skutecznych sposobów dotarcia do młodych użytkowników poprzez platformę Google - YouTube.
Czytaj więcej- Voice commerce to przełomowy krok dla rozwoju rynku zakupów online - przekonuje Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Czytaj więcejPo względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.
Czytaj więcejParadoksalnie z tzw. afery szpiegowskiej Huawei może wyjść silniejszy niż przed całym zamieszaniem.
Czytaj więcejPierwsze trzy miejsca zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.
Czytaj więcejGeneral Motors i Google podpisały globalną umowę o współpracy.
Czytaj więcejPodczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.
Czytaj więcej