ilość wyników: 32
COVID-19 i lockdown przyspieszyły procesy zmian na rynku prasowym. Powrotu do sytuacji sprzed pandemii nie będzie.
Czytaj więcejW zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.
Czytaj więcejZ okazji 15. rocznicy Mapy Google przyznały wyróżnienie atrakcjom najbardziej docenionym przez użytkowników w każdym z 16 województw.
Czytaj więcejChociaż średni czas oglądania telewizji w Polsce jest wciąż wysoki, to rośnie znaczenie light TV viewers. Rozmawiamy o tym zjawisku z Joanną Kopeć, senior media research executive w firmie Nielsen i Michałem Protasiukiem, media research managerem w Google.
Czytaj więcejYouTube w Polsce ma już ponad 10 milionów widzów w przedziale 24-44 lat. W grupie 18+ jest to ponad 20 milionów.
Czytaj więcejW ciągu 5 lat liczba polskich start-upów wzrosła dwukrotnie, obecnie działa ich około 4,5 tys., a 1800 zrzesza Google for Startups.
Czytaj więcejHasłem roku był bezsprzecznie koronawirus, spore zainteresowanie wzbudziły też wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i prezydent-elekt Joe Biden.
Czytaj więcejWśród najpopularniejszych wideo i teledysków w Polsce aż 6 pozycji to produkcje związane z akcją #hot16challenge2. Ponad 350 twórców kanałów gamingowych osiągnęło w tym roku poziom 10 milionów subskrybentów.
Czytaj więcejWideo dla marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów, znalazło się na czele zestawienia YouTube Ads Leaderboard za listopad 2020 r.
Czytaj więcejWśród haseł o tematyce kosmetycznej "strobing", "laminacja brwi" oraz "laminacja rzęs" odnotowały największe wzrosty popularności w wyszukiwarce.
Czytaj więcej