Wyniki wyszukiwania dla tagu - google
ilość wyników: 64

Trudna miłość audytorów i domów mediowych media-inne

Trudna miłość audytorów i domów mediowych

Szukanie oszczędności przez marketerów sprzyja audytorom, którzy wyspecjalizowali się w analizowaniu tabelek kosztowych. Nic dziwnego, że domy mediowe w większości traktują ich jak wroga.

Czytaj więcej
Potęga sieci reklama

Potęga sieci

Rok 2011 dał rynkowi reklamy online aż 23-proc. wzrost. Dynamika jest nawet lepsza niż w dwóch poprzednich latach.

Czytaj więcej
Pierwsze urodziny G+ media-internet

Pierwsze urodziny G+

Serwis nie odniósł spektakularnego sukcesu ani wyraźnej klęski. Po roku funkcjonowania istnieje w nim 250 mln kont. Google+ wprowadził z okazji urodzin funkcjonalne nowości.

Czytaj więcej
Głos marketerów marketing

Głos marketerów

Nowe stowarzyszenie Marketing 4 Business ma prowadzić przede wszystkim działalność edukacyjną w stosunku do biznesu, ale także decydentów i regulatorów.

Czytaj więcej
Mark Zuckerberg zabiera głos media-internet

Mark Zuckerberg zabiera głos

Po czterech miesiącach od debiutu Facebooka na giełdzie, jego CEO w końcu otworzył usta i nakreślił wizję rozwoju. Kierunki mobile i search są najistotniejsze.

Czytaj więcej
Czas na mobilność! opinie

Czas na mobilność!

Liczba odsłon polskich stron generowanych przez użytkowników urządzeń mobilnych przekroczyła już miliard miesięcznie. O mobilnym internecie pisze Krzysztof Rosiński - kierownik ds. badań i rozwoju Gemius SA.

Czytaj więcej
Marketerze, przede wszystkim produkt! marketing

Marketerze, przede wszystkim produkt!

- Firmy wiele wysiłku wkładają w planowanie komunikacji, często problem leży jednak głębiej, kiedy w portfolio są nudne produkty - mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel firmy projektującej innowacje Touch Ideas.

Czytaj więcej
Komisja Europejska vs. Google opinie

Komisja Europejska vs. Google

Ostatnie propozycje Google w sprawie prezentacji wyników wyszukiwania dotyczących własnych usług rozczarowały wiele zainteresowanych firm, organizacji i obserwatorów - pisze Mariusz Lisiecki, CEO agencji Emerketing Experts.

Czytaj więcej
Content marketing - jak radzić i podpowiadać konsumentowi opinie

Content marketing - jak radzić i podpowiadać konsumentowi

- Wysokiej jakości content wypromowany na podstawie przemyślanej strategii to dziś klucz do sukcesu - zarówno marek, jak i mediów - pisze Włas Chorowiec, założyciel spółki LeadBullet.

Czytaj więcej
Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google marketing

Microsoft połyka Nokię, pozazdrościł Apple i Google

Obie firmy nie należały u nas do dużych reklamodawców. Jeżeli jednak Microsoft myśli poważnie o zawojowaniu rynku marką Lumia, to może się zmienić.

Czytaj więcej