Wyniki wyszukiwania dla tagu - grey
ilość wyników: 19

Z IKEA od zmierzchu do świtu marketing

Z IKEA od zmierzchu do świtu

Wprowadzenie nowego katalogu sieci wsparte jest kampanią, przy okazji firma ujawnia plany ekspansji na trzecim co do wielkości dynamiki rozwoju rynku na świecie, czyli w Polsce.

Czytaj więcej
Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w." marketing

Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w."

Bogusław Wołoszański prezentuje nową marką Liberty Ubezpieczenia. Po siedmiu latach firma zdecydowała, że nie chce być kojarzona tylko z ubezpieczeniami direct.

Czytaj więcej
Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest reklama

Siedem nominacji dla agencji z Polski na Eurobest

Rozstrzygnięcie i gala konkursu odbędzie się jutro w Rzymie.

Czytaj więcej
Wokół budowania pozytywnych emocji PROMOCJA

Wokół budowania pozytywnych emocji

Na przestrzeni ostatnich kilku lat diametralnie zmieniło się podejście do relacji klient - marka. Dziś kluczowym zadaniem marketingu jest budowanie pozytywnych skojarzeń i długotrwałych więzi.

Czytaj więcej
Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie reklama

Nie tylko "Satisfaction" - muzyka w reklamie

Muzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat rusza z dwiema kampaniami [wideo] reklama

Cyfrowy Polsat rusza z dwiema kampaniami [wideo]

Operator promuje nowe oferty telewizyjne i internet domowy LTE.

Czytaj więcej
W świątecznej kampanii mBank stawia na emocje [wideo] reklama

W świątecznej kampanii mBank stawia na emocje [wideo]

Za kreację odpowiada Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

Czytaj więcej
Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun reklama

Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun

Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję business growth directora w ramach grupy Grey.

Czytaj więcej
Gillette nawiązuje w nowej kampanii do hasła "The Best a Man Can Get" [wideo] reklama

Gillette nawiązuje w nowej kampanii do hasła "The Best a Man Can Get" [wideo]

Po raz pierwszy pojawiło się w spocie wyemitowanym podczas Super Bowl w 1989 r.

Czytaj więcej