Wyniki wyszukiwania dla tagu - groupm
ilość wyników: 39

Tęsknota za treścią w reklamie opinie

Tęsknota za treścią w reklamie

- Cieszę się z sukcesu Wardęgi, ale jednocześnie zastanawia mnie, czy branża reklamowa nie idzie przypadkiem za daleko w sprzedaży reklamodawcom pozornych wartości - pisze Mariusz Czykier, commercial director w Optizen Labs.

Czytaj więcej
Maxus - reaktywacja? opinie

Maxus - reaktywacja?

W ciągu jednego dnia skończył się względny spokój w domu mediowym Maxus. Zmiany zostały wprowadzone szybko i - jak niektórzy twierdzą - z dużą dozą dramaturgii.

Czytaj więcej
Media sprawdzają media opinie

Media sprawdzają media

TVP zakończyła przetarg na planowanie i zakup mediów. Drugi etap podobnego konkursu zaczął się w NC+, ZOG nadal może obronić obsługę tego klienta.

Czytaj więcej
Między programmatic a procurementem media-inne

Między programmatic a procurementem

- Digital uczy innego spojrzenia na tradycyjne modele zakupu - reklamodawcy coraz częściej pytają o programmatic buying w telewizji i oczekują nowatorskich rozwiązań w innych mediach - przekonuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC.

Czytaj więcej
Havas Media nadaje z NC+ opinie

Havas Media nadaje z NC+

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Czytaj więcej
Mediowcy nie odpoczywają opinie

Mediowcy nie odpoczywają

Zgodnie z zapowiedzią z mojej poprzedniej kolumny przetargowej doczekaliśmy się startu nowych przetargów w sektorze FMCG i ubezpieczeniowym. Niebawem atmosferę podgrzeje jeszcze IKEA.

Czytaj więcej
MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r. media-inne

MediaCom liderem we wstępnym raporcie Stars za 2015 r.

W podziale na grupy mediowe najwięcej udziałów miało GroupM - 32,4 proc.

Czytaj więcej
Świat jest nie tylko cyfrowy marketing

Świat jest nie tylko cyfrowy

O współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.

Czytaj więcej
Paliwo rakietowe opinie

Paliwo rakietowe

Powstaje PHD Rocket - agencja, która będzie świadczyć usługi mediowe wyłącznie Volkswagen Group Polska. Po kilku latach współpracy z MediaComem koncern zmienia dostawcę usług.

Czytaj więcej
Kręta droga Toyoty opinie

Kręta droga Toyoty

Prawdopodobnie lokalny budżet mediowy Toyoty powędruje z Omnicomu do GroupM. Sprawcą zamieszania jest agencja The & Partnership z główną siedzibą w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej