ilość wyników: 101
Odnoszę nieodparte wrażenie, że pracownicy działu badań Grupy Żywiec pędzą żywot eremitów, z czego wynika uroczy stan oderwania od otaczającej rzeczywistości - pisze nasz nowy felietonista "EF".
Czytaj więcejWygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.
Czytaj więcejDwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach rynek złocistego napoju urósł o 9 proc.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejMałgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.
Czytaj więcejChociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.
Czytaj więcejW walizce najważniejsza jest prezentacja, bez niej przetarg nie może się odbyć. Ciekawe konkursy online'owe rozstrzygnęła m.in. Grupa Żywiec, a farmaceutyki przejrzały domy mediowe.
Czytaj więcejKompania Piwowarska chce zmienić wizerunek z typowego "koncerniaka" na producenta najwyższej jakości. Widać to w reklamach i polityce produktowej.
Czytaj więcejZachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów. Wkrótce kolejny relaunch Okocimia.
Czytaj więcej