ilość wyników: 19
Kreację przygotowała agencja Hand Made. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Rocket.
Czytaj więcejAgencja przygotowała identyfikacje wizualne dla cyklicznego wydarzenia Krakowskie Noce.
Czytaj więcejZa koncept kreatywny odpowiada agencja GPD.
Czytaj więcejPrzesłanie jest proste: z Otomoto unikniesz niepożądanych niespodzianek.
Czytaj więcejPunkt ciężkości w branży reklamowej przeniósł się do online'u, więc optymalnym i w zasadzie naturalnym rozwiązaniem wydało nam się zorganizowanie największej domówki w sieci, czyli ONLINE-ówki - pisze Aleksandra Żychowska z agencji Hand Made.
Czytaj więcejKreację przygotowała agencja Hand Made.
Czytaj więcejSieć zachęca do budowania największej pizzy świata w grze "Minecraft".
Czytaj więcejPoprowadzi działania dla klientów takich jak Carrefour, Jack Daniel’s i Finlandia.
Czytaj więcejKażde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre - milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością - przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.
Czytaj więcej