ilość wyników: 74
Radio pozostaje najbardziej intymnym ze wszystkich mediów. Tę cechę można zarówno dobrze wykorzystać, jak i na jej sile oddziaływania polec.
Czytaj więcejZgodnie z zapowiedzią z mojej poprzedniej kolumny przetargowej doczekaliśmy się startu nowych przetargów w sektorze FMCG i ubezpieczeniowym. Niebawem atmosferę podgrzeje jeszcze IKEA.
Czytaj więcejE-commerce nabiera rozpędu, szacuje się, że do 2020 r. będzie już stanowić 10 proc. obrotów handlu detalicznego. Ważną grupą klientów będą osoby starsze, ale o ich obsługę trzeba będzie szczególnie zadbać.
Czytaj więcejGigant meblowy ze Szwecji z przytupem rozpoczyna jesień: promuje nowy katalog i prowadzi szereg niestandardowych działań wielokanałowych.
Czytaj więcej"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.
Czytaj więcejOba domy mediowe zachowały swoich prestiżowych klientów - Ferrero i Nestle.
Czytaj więcejRozstrzygnięcie i gala konkursu odbędzie się jutro w Rzymie.
Czytaj więcejMarketer obdarował miasto 5 tys. energooszczędnych żarówek.
Czytaj więcejZ siedmiu nominacji sześć zdobyło nagrody na festiwalu w Rzymie.
Czytaj więcej- Poziom zgłoszeń był bardzo zróżnicowany - od projektów, które nie zaskakiwały niczym poza faktem, że ktoś zdecydował się wydać pieniądze na ich zgłoszenie, aż po rzeczy, które zachwycały od pierwszego wejrzenia - pisze Artur Szatkowski, creative technology consultant w Hypermedia Linked by Isobar.
Czytaj więcej