ilość wyników: 34
Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.
Czytaj więcejW 2018 r. Polacy kupili o 12 proc. więcej aut tej marki.
Czytaj więcejRuszyła zintegrowana kampania, media zaplanował i kupił PHD Rocket.
Czytaj więcejW ubiegłym roku co trzeci sprzedawany samochód w Europie był modelem typu SUV.
Czytaj więcejJalapeño Challenge to pierwsza polska inicjatywa, w wyniku której klienci wpłynęli na menu McDonald's.
Czytaj więcejScala reklamowana jest w telewizji, online i na outdoorze.
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejSuperb pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu - przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.
Czytaj więcejRusza kampania przygotowana przez Isobar Polska pod hasłem: "Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące".
Czytaj więcejJoanna Biernacka, creative director w Isobar Polska i Olga "Koka" Skowrońska, senior copywriter w Plej, rozmawiają o "dyrektorach" i "dyrektorkach" - o wojnie płci i równouprawnieniu w branży marketingowej.
Czytaj więcej