ilość wyników: 35
Jeszcze przed wakacjami napisałam kolumnę przetargową, gdzie tematem przewodnim były oczywiście marki piwne. Potem długo, długo nic, bo kilka ostatnich upalnych miesięcy rozgrzewało przede wszystkim domy mediowe, gdzie działo się dużo nie tylko lokalnie, ale także w całym regionie.
Czytaj więcejZa wsparcie reklamowe odpowiadają agencje 2012 i GoldenSubmarine oraz dom mediowy Mediavest.
Czytaj więcejPrzed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.
Czytaj więcejJurek jest dyrektorem kreatywnym agencji Just.
Czytaj więcejIntensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.
Czytaj więcejNowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii "O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze".
Czytaj więcejNajbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach Digital, Film oraz Kampania społeczna/CSR.
Czytaj więcejJury pracujące pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, zakończyło obrady.
Czytaj więcejJury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.
Czytaj więcej