ilość wyników: 82
Pomimo bardzo słabego sezonu letniego browary liczą na skromny 1-2 proc. wzrost sprzedaży. W trudnych warunkach rynkowych orężem konkurencji stają się innowacje.
Czytaj więcejCarlsberg Polska rozpoczął sprzedaż Harnasia o mocy 3,5 proc., ale inne browary nie do końca są przekonane do "cienkiego piwa".
Czytaj więcejJestem nieco zaskoczony rozmiarami segmentu ekonomicznego w Polsce. Z drugiej strony nie wierzę, że polski konsument jest “tani" - mówi Rob Priday, prezes Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj więcejWygrana grupy Starcom MediaVest w globalnym przetargu grupy Heineken pozwoli jej spokojniej podejść do prawdopodobnej utraty Kompanii Piwowarskiej. Pytanie tylko, kto na początku przyszłego roku zajmie się obsługą Grupy Żywiec.
Czytaj więcejDwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.
Czytaj więcejPo siedmiu miesiącach rynek złocistego napoju urósł o 9 proc.
Czytaj więcejNajwiększa na rynku marka piwa ma nową agencję reklamową. Kampania przygotowana przez poprzednią agencję przyniosła wzrosty sprzedaży, ale agencja pracuje już dla konkurencji.
Czytaj więcejMałgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.
Czytaj więcej"Lech Tribute" i zwycięstwo agencji John Pitcher w Mixx Awards 2012 było sporym zaskoczeniem. A my apelujemy do jury - warto rozmawiać.
Czytaj więcejFirma Antal opublikowała wyniki trzeciego badania "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów", dotyczy ono branży FMCG i retail.
Czytaj więcej