ilość wyników: 78
Drabina awansów nie jest nieskończenie długa. Gdy jest się na szczycie kariery kreatywnej, rynek pracy robi się bardzo mały, a do emerytury daleko. W tej sytuacji niektórzy wybierają ucieczkę w bok - założenie firmy.
Czytaj więcejPołączenie większej sieciowej agencji z lokalną spółką córką to coraz częstsze rozwiązanie na rynku.
Czytaj więcejNajważniejsi w tym biznesie są ludzie, ile razy już to słyszeliście? Wynagrodzenia i zabezpieczanie świadczeń dla pracowników to już sprawa drugorzędna.
Czytaj więcejLaureatami festiwalu zostało 6 agencji z Polski: DDB, Young & Rubicam, Havas Worldwide, Leo Burnett, Grey Worldwide Warszawa oraz Hypermedia Isobar.
Czytaj więcejW agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.
Czytaj więcejE-mail z takim tematem dotarł do nas 3 października o 9 rano. W treści tylko jedno zdanie: "It is our great pleasure to inform you that you have been awarded at the 19th Golden Drum Festival". O Golden Drum pisze Mateusz Książek, senior copywriter DDB Warszawa.
Czytaj więcejPo raz pierwszy od dawna to nie Play zaskoczył rynek atrakcyjną ofertą, lecz jego pomarańczowy konkurent. Nietuzinkową komunikację przygotowała Ogilvy & Mather.
Czytaj więcejSam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.
Czytaj więcejOd stycznia tego roku agencje Leo Burnett i należąca do tej samej grupy PZL pracują we wspólnym biurze. Niektórzy z żalem już pożegnali "stary" PZL, ale bliska współpraca obu firm ma duży sens.
Czytaj więcejNa rynku pojawia się struktura Cosmo, założona w ramach WPP specjalnie dla Mazdy. Przypadków agencji działających wyłącznie lub przede wszystkim dla jednego klienta jest jednak więcej.
Czytaj więcej