Wyniki wyszukiwania dla tagu - lidl
ilość wyników: 48
Optymizm po pierwszym kwartale reklama

Według SMG Starlink: polski rynek reklamy w I kwartale wzrósł o 2,5 proc. Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektorów handel oraz produkty farmaceutyczne i leki, jak również stabilna sytuacja w sektorze FMCG.

Czytaj więcej
Havas Media nadaje z NC+ opinie

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Czytaj więcej
Rynek reklamy TV nadal rośnie media-tv

Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.

Czytaj więcej
Kufle z górką marketing

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
102 jurorów i 194 kampanie reklama

30 brązowych statuetek, 18 srebrnych, 9 złotych oraz grand prix dla firmy Play przyznano w konkursie Effie Awards 2016.

Czytaj więcej
Pocałunek Houellebecqa archiwum2

"Jak pokochać centra handlowe" to debiut prozatorski Natalii Fiedorczuk, znanej dotychczas głównie ze sceny muzycznej. Chłodny i przejmujący głos o trudach macierzyństwa w czasach uwielbienia dla perfekcji. Książka to także zbiór ciekawych obserwacji o markach.

Czytaj więcej
Konsumenci wolą mobilne strony detalistów marketing

Prawie co piąty użytkownik smartfona odwiedza za pomocą telefonu strony popularnych sieci spożywczych - wynika z danych firmy Spicy Mobile, zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już jednak takim zainteresowaniem.

Czytaj więcej
Rynek reklamowy spowolnił media-tv

Najbardziej wydatki ograniczyła branża finansowa - wynika z raportu Starcomu, który podsumował trzy kwartały 2016 r.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
Lidl na wiosnę zmienia twarz opinie

Sieć dyskontowa ma nową ambasadorkę marki i bohaterkę kampanii. U boku Karola Okrasy możemy oglądać trenerkę żywieniową i blogerkę Darię Ładochę.

Czytaj więcej