ilość wyników: 22
Lojalność może uratować markę, szczególnie w trudnym czasie, czego doświadczyliśmy w okresie pandemii - piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.
Czytaj więcejWiele firm postrzega program lojalnościowy jedynie jako silnik do komunikacji, a nie widzi potencjału wynikającego z prowadzenia programu lojalnościowego. Nasze doświadczenie pokazuje, że kontekstowa komunikacja w programie lojalnościowym może wygenerować nawet 10% inkrementalnego obrotu firmy.
Czytaj więcejProgram lojalnościowy to nie tylko baza klientów z ich numerami telefonów i adresami e-mail. To skarbnica wiedzy na temat preferencji klubowiczów.
Czytaj więcejProgramy lojalnościowe są obecnie wszędzie i w każdej branży - od restauracji przez retail po firmy turystyczne czy telekomunikacyjne, a także projekty B2B. Ich liczba stale rośnie i stają się "must have". Już 75% konsumentów twierdzi, że zmieniłoby firmę na taką z lepszym programem lojalnościowym.
Czytaj więcej"Be a Loyalty Company, not a Company that has a Loyalty Program" - to maksyma, która powinna przyświecać każdej firmie, inwestującej obecnie w lojalność. Posiadanie tradycyjnego programu lojalnościowego już nie wystarcza, aby chwalić się lojalnymi klientami.
Czytaj więcejProgramy lojalnościowe pomagają w budowaniu relacji z klientami. Z reguły są jednak kosztowną inwestycją, dlatego do ich uruchomienia warto podejść metodycznie. Poznajcie najlepsze praktyki na podstawie launchu programu Nasza Stokrotka.
Czytaj więcejW konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Czytaj więcejTraktowanie każdego pojedynczego klienta indywidualnie, kiedy mamy ich dziesiątki tysięcy, jest bardzo kosztowne i na koniec dnia może okazać się nieopłacalne. Z pomocą przychodzi segmentacja konsumentów, która zapewni prawdopodobnie największą wartość pod względem zwrotu z inwestycji.
Czytaj więcejTo pytanie, na które powinni odpowiedzieć sobie wszyscy managerowie pracujący nad wdrożeniem programu lojalnościowego. Przeanalizowanie błędów z rynku może uchronić nowe programy przed fiaskiem.
Czytaj więcejJak zaproponować klientowi najlepszą ofertę zanim zrobi to konkurencja?
Czytaj więcej