ilość wyników: 32
Za realizację całości kampanii odpowiada agencja Gameset.
Czytaj więcejZarządza pracą działów: client service, strategii, kreacji oraz produkcji.
Czytaj więcejWcześniej, w latach 2016-2017, pracowała w sieci LifeTube.
Czytaj więcejSłucham specjalizuje się w marketingu podcastów.
Czytaj więcejPrzejmie część obowiązków Mateusza Billa, byłego szefa działu rozrywki w LifeTube, który odchodzi po ponad trzech latach współpracy z firmą.
Czytaj więcejGaming jest masowym trendem konsumenckim, który musi w końcu zostać dostrzeżony i wykorzystany przez marki - podkreśla Piotr Bombol, chief strategy officer Gamesetu.
Czytaj więcejZa 25% kapitału spółki zapłaci 270 tys. euro.
Czytaj więcejNowa nazwa i identyfikacja powstały we współpracy z agencją brand design Mamastudio.
Czytaj więcejTo pierwsze w historii marki działania z youtuberami. Grupa budowlana podjęła je we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM).
Czytaj więcej