Wyniki wyszukiwania dla tagu - mcdonald-s
ilość wyników:
45
Sam proces połączenia dwóch reklamowych gigantów - Publicisu i Omnicomu - zakończy się prawdopodobnie w ciągu 2,5 roku, ale już teraz klienci zastanawiają się nad konsekwencjami tej fuzji dla swoich marek.
Czytaj więcejBitwa pomiędzy sieciami trwa. Tym razem ścigają się w dołączaniu coraz zdrowszych opcji w proponowanym menu.
Czytaj więcejSieć ruszyła z intensywnym wsparciem akcji czytelniczych dla dzieci i dorosłych. Przy okazji pojawia się nowy, rodzinny zestaw.
Czytaj więcejTrudno się okłamywać: "Przereklamowani" nie powtórzą sukcesu serialu "Mad Men", bo z maestrią tamtej produkcji nie sposób się równać. Chyba że jeszcze bardziej krwawym sezonem "Gry o tron".
Czytaj więcejO współczesnych trzydziestolatkach mówi się w kategoriach pokolenia straconego. Książka Pauliny Wilk "Znaki szczególne" jest próbą charakterystyki generacji przełomu ukazanej przez pryzmat przemian społecznych i ekonomicznych, ubranych w zgrabną formę publicystycznego eseju.
Czytaj więcejNajwiększa sieć restauracji casual dining ma powiększyć się z 90 do 160 lokali. Liczy, że pozyska nowe grono konsumentów.
Czytaj więcej- Dość szeroko słychać głosy, że w SXSW uczestniczy się, żeby mieć poczucie bycia "cool", co nijak nie przekłada się później na naszą pracę - pisze Maciej Sobieski o festiwalu w Austin.
Czytaj więcejNa największy światowy festiwal kreatywności zgłosiliśmy w tym roku najwięcej prac. Wszystko wskazuje na to, że przywieziemy najmniej statuetek. Dlaczego? Bo Cannes Lions to święto kreatywności, a z tą ostatnio u nas nie jest najlepiej, przynajmniej w reklamie.
Czytaj więcejPodczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".
Czytaj więcejLokalny oddział międzynarodowej agencji zostaje wydzielony ze struktur Ars Thanea.
Czytaj więcej