Wyniki wyszukiwania dla tagu - mediacom
ilość wyników: 74

Radwańska polubi też Mastercooka? marketing

Radwańska polubi też Mastercooka?

BSH dostał zielone światło od urzędu antymonopolowego na przejęcie mienia upadłego FagorMastercooka, a tymczasem z kontrofertą wyszła polska Amica.

Czytaj więcej
Digitalowe drinki z palemką opinie

Digitalowe drinki z palemką

Agencje interaktywne w sezonie urlopowym walczą o nowe budżety. Przetargi zakończyły już: PGE, BPH, Hebe czy Tchibo.pl. Kilka konkursów nadal trwa i nie wszyscy mogą sobie pozwolić na rozłożenie leżaków.

Czytaj więcej
Słodkie wyzwanie Herbapolu marketing

Słodkie wyzwanie Herbapolu

Firma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.

Czytaj więcej
Kwas rośnie jak na drożdżach marketing

Kwas rośnie jak na drożdżach

Według badań Nielsena Polacy coraz częściej wybierają kwas chlebowy jako alternatywę dla gazowanych i słodzonych napojów.

Czytaj więcej
Coca-Cola w święta jeździ i rozdaje marketing

Coca-Cola w święta jeździ i rozdaje

Jest pewnym paradoksem, że Boże Narodzenie to jeden z najważniejszych okresów w roku dla napoju, który "najlepiej smakuje schłodzony". Tym razem Coca-Cola znów na ciężarówkach i w samplingu door-to-door. Jest też oczywiście film i Mikołaj.

Czytaj więcej
Costa chce dodać kawiarniom lekkości marketing

Costa chce dodać kawiarniom lekkości

Sieć zarządzana przez CHI Polska rozpoczęła wiosenne działania marketingowe i poszerza menu o produkty dietetyczne - mleko bez laktozy i produkty bezglutenowe. Trwa rebranding sieci Coffeeheaven.

Czytaj więcej
Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć opinie

Budżety mediowe - czeka nas wiele ważnych rozstrzygnięć

Domy mediowe walczą o utrzymanie klientów.

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Fenomen wody marketing

Fenomen wody

- 40 proc. Polaków wodę niegazowaną pije rzadziej niż raz w miesiącu. To duża szansa na rozwój. Spodziewamy się, że w tym roku kategoria wody urośnie nawet 7 proc., a do 2020 r. dalej będzie notować wzrosty - mówi Inga Songin, dyrektor marketingu i PR w Żywiec Zdrój.

Czytaj więcej
Madonna, Rihanna i Daft Punk reklamują Playa marketing

Madonna, Rihanna i Daft Punk reklamują Playa

Już nie tylko polscy celebryci "przechodzą" do Playa - operator sięga po światowe gwiazdy.

Czytaj więcej