ilość wyników: 59
Równość i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci - to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet.
Czytaj więcejKolejną porcję nowości prezentuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejW dzisiejszym zestawieniu nowości ze świata social mediów m.in. kilka świeżych informacji na temat TikToka. Zaprasza jak co tydzień Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejWiemy, jak ważne w dzisiejszym internetowym środowisku jest bezpieczeństwo. Marki również zaczynają coraz bardziej dbać o tę kwestię. Zapraszamy do lektury kolejnego odcinka cyklu o nowościach w social mediach, który przygotowuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejTym razem w cyklu przygotowywanym przez Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przedstawiamy kilka nowości, które pojawiły się w samych aplikacjach.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics po dwutygodniowej przerwie wraca z kolejną porcją nowości.
Czytaj więcejMarketerzy starają się być na bieżąco z nowościami w mediach społecznościowych, jednak czy zawsze dobrze wykorzystują potencjał dostępnych platform - pyta w nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejW dzisiejszych nowościach znajdzie się coś dla marek, które powinny na bieżąco śledzić, co w świecie social mediów zaczyna być na topie - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejO jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).
Czytaj więcejW najnowszym odcinku cyklu Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, pokazuje m.in. jak platformy społecznościowe rozwijają narzędzia zakupowe w aplikacjach, a także ułatwiają prowadzenie działań marketingowych.
Czytaj więcej