ilość wyników: 57
Tablety to wielka nadzieja prasy, ale trendy w sprzedaży urządzeń nie są sprzymierzeńcem wydawców. Popyt na tablety nieco zmalał, mniej popularne są modele 10-calowe, maleje udział Apple. Prasa może jednak wciąż wykorzystać swoją szansę.
Czytaj więcejTechnologiczny gigant mocniej wspiera swoje usługi reklamowe m.in. w Skypie, MSN, Outlooku i Windows Phone. W Agorze będącej brokerem Microsoftu powstał specjalny team sprzedażowy.
Czytaj więcejMicrosoft spisuje na straty 7,6 mld dol. wydanych na zakup biznesu telefonów komórkowych od Nokii. Koncern ograniczy produkcję telefonów, skupi się na rozwoju systemu Windows i biznesu reklam wyszukiwarkowych. W ramach restrukturyzacji zwolni 7,8 tys. pracowników.
Czytaj więcejWyobraźmy sobie świat, w którym statystyki idealnie oddawałyby poziom zaangażowania u odbiorców reklam. Świat, w którym skuteczność kampanii dałoby się zmierzyć z perfekcyjną dokładnością - pisze Karol Woźniak, team leader w PurrCode.
Czytaj więcejPięć miesięcy - tyle trwało "drugie życie" marki Motorola w Polsce. Jej właściciel - chiński Lenovo - właśnie ogłosił, że rezygnuje z niej na rynku konsumenckim.
Czytaj więcejObniżka cen smartfonów i tabletów potrwa do 9 lutego. Kampanię przygotował Publicis.
Czytaj więcejAgencja publikuje nowy raport "Top Thirty Global Media Owners".
Czytaj więcejWPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.
Czytaj więcejSpędziłem już blisko miesiąc z Surface Pro 2017 i sprawdziłem prawie wszystko… prócz kluczowej kwestii. Jak nowa maszyna Microsoftu spisuje się w zadaniach graficznych, do których została stworzona? By się o tym przekonać, oddałem ją w ręce profesjonalnego grafika.
Czytaj więcejMicrosoft Arc Mouse i Surface Arc Mouse już na polskim rynku.
Czytaj więcej