ilość wyników: 25
Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.
Czytaj więcejMarka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.
Czytaj więcejKonkurs jest częścią kampanii "Milka. Sercem z naszymi", przy której pracują Event-Factory, Mindshare, Carla Zurii i Big Picture.
Czytaj więcejJoyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek.
Czytaj więcejMarka Mondeleza ze świąteczną kampanią i nową piosenką "You've Got The Love".
Czytaj więcejZmiany na rynku czekolady zachodzą powoli, ale systematycznie. W minionym roku święciły triumfy mniejsze formaty, postępuje premiumizacja, a Polacy coraz częściej wybierają czekoladę gorzką.
Czytaj więcejReżyserem spotu reklamującego linię produktów "Milka dla dzieci" jest Marcin Filipek, a autorem zdjęć Wojtek Zieliński.
Czytaj więcejE-commerce to kanał przyszłości także w naszej branży - uważa Marcin Dobrock, dyrektor zarządzający Mondelez Polska i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejCzłonkowie kadry narodowej skoczków narciarskich - Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - promują hasło "Wskocz po słodkości Milka" do sklepów sieci.
Czytaj więcej