Wyniki wyszukiwania dla tagu - nielsen
ilość wyników: 60

Pepsi nie chce konfliktu z Coca-Colą? marketing

Pepsi nie chce konfliktu z Coca-Colą?

PepsiCo wycofało się ze sztandarowego projektu "Porty", twierdząc, że nie chce naruszać praw sponsorów Euro 2012.

Czytaj więcej
To nie jest polski Super Bowl opinie

To nie jest polski Super Bowl

Negatywny efekt Euro widać nie tylko w wydatkach reklamowych, zawodzi też kreacja.

Czytaj więcej
Gdzie dwóch się bije... marketing

Gdzie dwóch się bije...

Coca-Cola zyskała dzięki Euro, ale kosztem Pepsi, która notuje spadki sprzedaży. Rośnie też popyt na Hoop Colę, chociaż jej producent wydaje mniej na reklamę.

Czytaj więcej
Iced coffee? Patrz i ucz się marketing

Iced coffee? Patrz i ucz się

Kraft promuje nowy sposób konsumpcji kawy latem.

Czytaj więcej
Wars będzie bardziej cool marketing

Wars będzie bardziej cool

Kojarząca się z czasami PRL marka kosmetyków ruszy z pierwszą w historii kampanią, i to przygotowaną metodą crowdsourcingu.

Czytaj więcej
Kubuś buduje kategorię marketing

Kubuś buduje kategorię

Marka wyznacza trendy na rynku soków, nektarów i napojów dla dzieci i wyróżnia się pod względem komunikacji.

Czytaj więcej
Lidl - power shift po polsku opinie

Lidl - power shift po polsku

Kampania detalisty pokazuje, że sieci handlowe prześcigają tradycyjnych marketerów już nie tylko w zakresie siły przetargowej, kanałów dotarcia do konsumenta, wiedzy o konsumencie, ale także strategii i kreacji reklamowej.

Czytaj więcej
Warka na lato, Żywiec - na jesień marketing

Warka na lato, Żywiec - na jesień

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.

Czytaj więcej
Słodkie apetyty Krafta marketing

Słodkie apetyty Krafta

W segmencie czekolady w Polsce wiele się ostatnio działo. Wielki wyścig Krafta i Wedla odbył się przy poważnym ścięciu wydatków reklamowych.

Czytaj więcej
Czekoladowe wojny podjazdowe marketing

Czekoladowe wojny podjazdowe

Kraft i Wedel nie ustają w wyścigu o pozycję lidera. Czy nowa strategia komunikacyjna Wedla sprowokuje do odpowiedzi producenta Milki?

Czytaj więcej