ilość wyników: 19
Podczas 62. edycji festiwalu Cannes Lions przyznano 22 grand prix. W kategorii titanum & integrated najważniejszą nagrodę zdobyła agencja Wieden & Kennedy New York za kampanię "Re2Pect" oraz CP+B Boulder "Emoji Ordering".
Czytaj więcejSamsung i LG przed Euro postawiły na polskich piłkarzy.
Czytaj więcejCo piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcej"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"
Czytaj więcejChief creative officer & partner, 180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada na nasze pytania.
Czytaj więcejWcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou.
Czytaj więcejReklama asystenta głosowego Amazona przygotowana na tegoroczny Super Bowl miała ponad 50 milionów wyświetleń.
Czytaj więcejW ramach współpracy, która oficjalnie rozpocznie się w lipcu 2022 r., Spotify zostanie Głównym Partnerem słynnego klubu piłkarskiego i Oficjalnym Partnerem Streamingu Audio.
Czytaj więcejPierwsze firmy handlowe, takie jak Aldi, Kaufland, Carrefour testują zastosowanie wirtualnej przestrzeni. Jednak choć 78% ankietowanych detalistów zna pojęcie metaversum, to dla ponad 71% zagadnienie to nie jest nawet znane.
Czytaj więcej