ilość wyników: 47
W Playu abonamenty z nielimitowanymi rozmowami za 79 zł stanowią 15 proc. sprzedaży, a w Orange jedną dziesiątą. - Na tyle jest chłonny rynek - komentują analitycy.
Czytaj więcejNominowano 33 prace w 11 kategoriach. Zwycięzców poznamy 7 listopada br.
Czytaj więcejCzy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.
Czytaj więcejChętni mogą kupić sobie domenę Raiffeisenpolbank.pl. Bank się do tego nie kwapi. Za drogo.
Czytaj więcejPozwy wobec konkurentów i oskarżenia o nieuczciwą reklamę to nic nowego. Celują w tym zwłaszcza operatorzy telekomunikacyjni. Teraz odkryli nowy sposób walki. Pozwy wraz z wnioskami o zakaz konkurencyjnych reklam składają w wielu sądach jednocześnie.
Czytaj więcejCzy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?
Czytaj więcejOperatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?
Czytaj więcejWedług Kantar Media Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej. Poza ścisłą czołówką znalazły się banki i większość telekomów. W tym roku wzrosną wydatki w internecie, telewizji i radiu.
Czytaj więcejWszystkie nowe prepaidy muszą być zarejestrowane na konkretną osobę. 10 mln dotychczasowych posiadaczy takich numerów będzie musiało zrobić to do lutego 2017 r. Operatorzy potraktowali tę sposobność jako okazję do podebrania klientów konkurencji, więc ruszyła reklamowa ofensywa.
Czytaj więcejKampanię przypominającą o rejestracji kart pre paid przygotowała agencja VML.
Czytaj więcej