Wyniki wyszukiwania dla tagu - orange
ilość wyników: 45
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
UOKiK bada reklamy rejestracji prepaid marketing

Urząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.

Czytaj więcej
Nowe technologie w omnichannel opinie

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Czytaj więcej
Reklama Orange narusza normy KER reklama

Skarga dotyczyła jednego spotu przygotowanego we współpracy z Abstrachujami.

Czytaj więcej
Orange udostępnia TV i VoD również na urządzenia mobilne marketing

Orange TV Go za 4,99 zł miesięcznie.

Czytaj więcej

Ludzie nie lubią banków? Przeciwnie [wywiad] marketing

- Banki w Polsce mają teraz jeden z trudniejszych momentów w historii, głównie ze względu na presję regulacyjną. Ale ta sytuacja na szczęście nie wpływa na rzeczywistą ocenę banków jako instytucji 
- mówi Artur Sikora, CMO Banku Zachodniego WBK.

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej
Tele-konsumenci pod ochroną marketing

70 mln zł kar za nieuczciwe reklamy i agresywny marketing, rekompensaty finansowe dla klientów, przeprosiny w telewizji, a to wszystko w ciągu zaledwie tygodnia - UOKiK zagiął parol na telekomy.

Czytaj więcej
Anja Rubik w nowym spocie Orange i Samsung PROMOCJA

Za kreację spotu odpowiada agencja Leo Burnett, produkcję Selfish 3, a postprodukcję Lunapark. Media kupił dom mediowy Initiative Media.

Czytaj więcej
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński dołączają do Ogilvy & Mather reklama

Dyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.

Czytaj więcej