ilość wyników: 45
Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.
Czytaj więcejUrząd ochrony konsumentów "przypomina" przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, że reklama może wprowadzać w błąd także formą graficzną - choćby tzw. małym drukiem.
Czytaj więcejOmnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?
Czytaj więcejSkarga dotyczyła jednego spotu przygotowanego we współpracy z Abstrachujami.
Czytaj więcejOrange TV Go za 4,99 zł miesięcznie.
Czytaj więcej- Banki w Polsce mają teraz jeden z trudniejszych momentów w historii, głównie ze względu na presję regulacyjną. Ale ta sytuacja na szczęście nie wpływa na rzeczywistą ocenę banków jako instytucji - mówi Artur Sikora, CMO Banku Zachodniego WBK.
Czytaj więcejZeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.
Czytaj więcej70 mln zł kar za nieuczciwe reklamy i agresywny marketing, rekompensaty finansowe dla klientów, przeprosiny w telewizji, a to wszystko w ciągu zaledwie tygodnia - UOKiK zagiął parol na telekomy.
Czytaj więcejZa kreację spotu odpowiada agencja Leo Burnett, produkcję Selfish 3, a postprodukcję Lunapark. Media kupił dom mediowy Initiative Media.
Czytaj więcejDyrektorzy kreatywni z Leo Burnett zmieniają agencję.
Czytaj więcej