ilość wyników: 85
Przy kampanii pracowały BBDO, OMD i Performics, produkcją zajął się Opus Film.
Czytaj więcejTrasę koncertową "Wielkomiejski tour" artysta planuje na wiosnę w ponad 30 mniejszych miastach.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada agencja Just, a produkcję spotów - Opus Film.
Czytaj więcejWystartowała jednoprocentowa kampania Fundacji Rak’n’Roll - "Niosą Nas Wasze KAERESY".
Czytaj więcej- Szczególnie ciekawym wyzwaniem było planowanie kadrów w pionie. Przyjęliśmy, że będzie to jedyny format i świadomie tworzyliśmy pod niego inscenizację i choreografię. - mówi reżyserka, Julia Rogowska z Papaya Films.
Czytaj więcejRedakcja przyznała także osiem wyróżnień oraz nagrodę specjalną.
Czytaj więcejJak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.
Czytaj więcejNowy format opracowała agencja Heart & Brain.
Czytaj więcejZa produkcję spotów odpowiada GPD Agency.
Czytaj więcejEksperci z agencji Performics już po raz drugi dzielą się w "MMP" doświadczeniami z akcji "Wspomóż doga za hot-doga" - projektu w tym roku skupionego na wykorzystaniu narzędzia challenge na Instagramie.
Czytaj więcej