ilość wyników: 18
O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.
Czytaj więcejDo Gamesetu dołączyła w 2019 r., gdzie pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist.
Czytaj więcejZałożyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.
Czytaj więcejNowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.
Czytaj więcejO jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).
Czytaj więcejAdaily poszukuje osób do rozwoju narzędzia, szczególnie ekspertów od AI/ML, technologii oraz produktu.
Czytaj więcejKilka tygodni po rozpoczęciu fazy beta, startuje pełna wersja Adaily - chatbota opartego na GPT. To inteligentny asystent, dostępny 24/7, który w szybki i prosty sposób ma pomagać znaleźć inspiracje do działań marketingowych.
Czytaj więcejSztuczna inteligencja z impetem wkroczyła do naszego życia. Popularyzacja takich narzędzi jak ChatGPT czy Midjourney diametralnie zmieniła naszą pracę. Możemy pokusić się nawet o parafrazę: nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak nielicznym narzędziom - pisze Piotr Bombol, założyciel Adaily.
Czytaj więcej