Wyniki wyszukiwania dla tagu - piotr-bombol
ilość wyników: 18
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
Karolina Kisły z awansem na head of strategy w Gamesecie marketing

Do Gamesetu dołączyła w 2019 r., gdzie pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist.

Czytaj więcej
Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM marketing

Założyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.

Czytaj więcej
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022 media-internet

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
Od gamingu do metaverse marketing

O jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).

Czytaj więcej
Piotr Bombol startuje z Adaily - platformą AI dla marketerów marketing

Adaily poszukuje osób do rozwoju narzędzia, szczególnie ekspertów od AI/ML, technologii oraz produktu.

Czytaj więcej
Startuje pełna wersja Adaily marketing

Kilka tygodni po rozpoczęciu fazy beta, startuje pełna wersja Adaily - chatbota opartego na GPT. To inteligentny asystent, dostępny 24/7, który w szybki i prosty sposób ma pomagać znaleźć inspiracje do działań marketingowych.

Czytaj więcej
Czy to jest jedna z ostatnich edycji raportu o agencjach? opinie

Sztuczna inteligencja z impetem wkroczyła do naszego życia. Popularyzacja takich narzędzi jak ChatGPT czy Midjourney diametralnie zmieniła naszą pracę. Możemy pokusić się nawet o parafrazę: nigdy tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak nielicznym narzędziom - pisze Piotr Bombol, założyciel Adaily.

Czytaj więcej