ilość wyników: 81
W świecie globalnej Północy kawa i czekolada kojarzy się wyłącznie z przyjemnością. A co na to mieszkańcy globalnego Południa, którzy zbierają ziarna kakaowca? Czy sprawiedliwy handel ma znaczenie dla polskich konsumentów?
Czytaj więcejTrwające przetargi na obsługę budżetów takich marek jak Tyskie, PKN Orlen, IKEA, MetLife czy Warka mogą sugerować, że marketerzy jednak nie wyjechali na urlopy. Nie dają też odpocząć agencjom reklamowym i domom mediowym. Dzieje się.
Czytaj więcejMarka Statoil zniknie z Polski. Zastąpi ją Circle K. Rebranding piątej największej sieci stacji paliw ruszy wiosną za dwa lata.
Czytaj więcejTelewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.
Czytaj więcejOd marca klienci stacji paliw przy ul. Solidarności 100 w Warszawie korzystają z pierwszego opłatomatu.
Czytaj więcej19 kwietnia br., prezes PKN ORLEN Wojciech Jasiński oraz prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Andrzej Kraśnicki podpisali list intencyjny inaugurujący strategiczne partnerstwo obydwu organizacji.
Czytaj więcejFirmy podpisały umowę o współpracy.
Czytaj więcejKoncern będzie sponsorem PZKol do 2020 r.
Czytaj więcejWcześniej pracował w agencji Live.
Czytaj więcejIntensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.
Czytaj więcej