ilość wyników: 97
Ładnie zrobionych produkcji ze świetnie skrojonymi scenariuszami można życzyć stacjom na kolejny rok, tak aby nikt nie przeszedł obok nich obojętnie, pisze Monika Walewska, senior media planner buyer w domu mediowym Starcom.
Czytaj więcejPrzejęcie przez MEC obsługi Henkel Polska na pewno było bolesne dla Optimum Media OMD. Tym bardziej że - jak twierdzi Jakub Bierzyński, szef grupy OMG - MEC zaproponował bardzo niskie koszty. Marketer i MEC twierdzą, że ważna przy wyborze była także proponowana strategia mediowa.
Czytaj więcejPrzewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.
Czytaj więcejChociaż obie spółki mediowe są mocno zadłużone, to ich kondycja i perspektywy różnią się zasadniczo.
Czytaj więcejCzy osoby przebywające na stałe za granicą są widownią reklam naszych klientów? O skutkach różnych szacunków liczby ludności Polski pisze Edward Korbel, research director Aegis Media.
Czytaj więcejTransmisja pierwszego meczu rozgrywek w TVP1 zdeklasowała inne stacje.
Czytaj więcejZmagania polskiej reprezentacji podczas rozgrywek Euro 2012 przyniosły TVP rekordy oglądalności oraz kilkadziesiąt milionów złotych z reklam. Jednak ta dobra passa skończyła się wraz z przegraną Polaków.
Czytaj więcejDla ogólnopolskich stacji nadeszły ciężkie czasy. To praktycznie ostatni moment, kiedy TVP może jeszcze powalczyć o lepsze wyniki.
Czytaj więcejRywalizacja o widzów filmów i telewizji w internecie wkracza na wyższy poziom.
Czytaj więcejJak co roku przed świętami operatorzy platform satelitarnych biją się o abonentów. Wraz z nasycaniem się rynku wyścig zbrojeń przybiera na sile.
Czytaj więcej