Wyniki wyszukiwania dla tagu - publicis-groupe
ilość wyników: 108
Orange zmieni zasady współpracy z agencjami reklama

Miałby powstać "interdyscyplinarny" zespół w ramach Publicis Groupe. Do gry powraca Leo Burnett.

Czytaj więcej
Piotr Chrobot wraca z Dubaju i zarządza kreacją agencji Life On Mars reklama

Z Błażejem Soniewickim rozwijają strukturę kreatywno-strategiczną, skupioną na nowych mediach.

Czytaj więcej
Patrycja Markowska, Kombii i De Mono w kampanii Radia Złote Przeboje media-radio

Kreacje reklamowe skupione wokół hasła "Tylko dobra muzyka" przygotowała agencja Artegence.

Czytaj więcej
Bez silosów marketing

Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.

Czytaj więcej
Publicis Groupe publikuje raport o zachowaniach klientów polskich sklepów internetowych marketing

Po raz pierwszy w jednym raporcie ujęto rzeczywiste dane behawioralne użytkowników stron e-commerce w sześciu kluczowych kategoriach produktowych.

Czytaj więcej
Leo Burnett główną agencją reklamową Gulf Oil reklama

Agencja należąca do Publicis Groupe pokonała sześciu konkurentów. Wartości budżetu nie ujawniono.

Czytaj więcej
Polski boom na podcasty media-internet

Podcastów słucha obecnie 27 proc. polskich internautów w wieku powyżej 18 lat. Dwie trzecie z nich zadeklarowało, że zaczęło to robić w ciągu ostatniego roku. Boom na podcasty, o którym głośno na świecie, dotyczy już więc także Polski - piszą Michał Dobrzański i Radosław Sączek z Tandem Media.

Czytaj więcej
Kino - hossa nieprzypadkowej rozrywki opinie

O tym, w czym tkwi siła kina z punktu widzenia reklamodawców i jakie perspektywy stoją przed tym medium pisze Piotr Wieremiejczuk, trading specialist Publicis Groupe.

Czytaj więcej
Publicis Groupe: Rynek reklamy w Polsce wzrósł w ub.r. o 3,2% reklama

Na reklamy w telewizji firmy wydały 4,3 mld zł, a w internecie - 3,5 mld zł.

Czytaj więcej
W oczekiwaniu na Nowy Świat media-radio

Słuchacze pobili rekord pod względem tempa zbiórki funduszy na Radio Nowy Świat, które planowo ma wystartować w internecie w czerwcu. Siła tornada personalnego, które przeszło w ostatnich latach przez radiową Trójkę, ma szansę dać początek medium finansowanemu w całości z pieniędzy słuchaczy.

Czytaj więcej