ilość wyników: 108
Miałby powstać "interdyscyplinarny" zespół w ramach Publicis Groupe. Do gry powraca Leo Burnett.
Czytaj więcejZ Błażejem Soniewickim rozwijają strukturę kreatywno-strategiczną, skupioną na nowych mediach.
Czytaj więcejKreacje reklamowe skupione wokół hasła "Tylko dobra muzyka" przygotowała agencja Artegence.
Czytaj więcejTomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.
Czytaj więcejPo raz pierwszy w jednym raporcie ujęto rzeczywiste dane behawioralne użytkowników stron e-commerce w sześciu kluczowych kategoriach produktowych.
Czytaj więcejAgencja należąca do Publicis Groupe pokonała sześciu konkurentów. Wartości budżetu nie ujawniono.
Czytaj więcejPodcastów słucha obecnie 27 proc. polskich internautów w wieku powyżej 18 lat. Dwie trzecie z nich zadeklarowało, że zaczęło to robić w ciągu ostatniego roku. Boom na podcasty, o którym głośno na świecie, dotyczy już więc także Polski - piszą Michał Dobrzański i Radosław Sączek z Tandem Media.
Czytaj więcejO tym, w czym tkwi siła kina z punktu widzenia reklamodawców i jakie perspektywy stoją przed tym medium pisze Piotr Wieremiejczuk, trading specialist Publicis Groupe.
Czytaj więcejNa reklamy w telewizji firmy wydały 4,3 mld zł, a w internecie - 3,5 mld zł.
Czytaj więcejSłuchacze pobili rekord pod względem tempa zbiórki funduszy na Radio Nowy Świat, które planowo ma wystartować w internecie w czerwcu. Siła tornada personalnego, które przeszło w ostatnich latach przez radiową Trójkę, ma szansę dać początek medium finansowanemu w całości z pieniędzy słuchaczy.
Czytaj więcej