Wyniki wyszukiwania dla tagu - pzu
ilość wyników: 34

Szukanie targetu [wywiad] marketing

Szukanie targetu [wywiad]

- Obsługa klienta w mediach społecznościowych dużej organizacji to bardzo ryzykowna decyzja. Chodzi także o tajemnicę ubezpieczeniową. Nie wiem, czy przeniesienie obsługi do Facebooka jest dobrym rozwiązaniem - mówi Dariusz Maciołek, kierownik mediów i e-marketingu w Grupie PZU.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
Eventy, wycieczki, przetargi opinie

Eventy, wycieczki, przetargi

Prokuratura stawia zarzuty prezesowi zarządu i dyrektorowi zarządzającemu warszawskiej agencji eventowej. Klub Agencji Eventowych rozpoczyna działania na rzecz powstania stosownych norm i wypracowania zapisu standardów etycznych. Czy to przyniesie efekty?

Czytaj więcej
Social at heart? No... nie do końca opinie

Social at heart? No... nie do końca

Wszystkie agencje digitalowe, interaktywne, reklamowe czy mediowe chcą być dzisiaj jak najbardziej "social at heart". Czy Polska obfituje w dobre kampanie socialmediowe? - pyta Paweł Modzelewski, head of social Starcom MediaVest Group.

Czytaj więcej
VivaKi w obliczu wyzwania opinie

VivaKi w obliczu wyzwania

SMG i ZOG zostały wystawione na próbę i muszą walczyć o utrzymanie ważnych klientów. Domaniewska stoi? Na pewno w przetargach.

Czytaj więcej
Marketing z celem opinie

Marketing z celem

Hasło "Konsumuję, więc jestem" staje się w krajach rozwiniętych coraz częściej wstydliwie ukrywane - pisze Filiberto Amati.

Czytaj więcej
PZU czeka na nowego szefa opinie

PZU czeka na nowego szefa

Andrzej Klesyk pozostawia firmę w zdecydowanie lepszej kondycji, niż gdy obejmował w niej rządy.

Czytaj więcej
Deloitte Digital w Warszawie reklama

Deloitte Digital w Warszawie

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek kierują kreacją w nowym warszawskim studio. Po akwizycji agencji Digital One firma ma ambitne plany.

Czytaj więcej
Mediowcy nie odpoczywają opinie

Mediowcy nie odpoczywają

Zgodnie z zapowiedzią z mojej poprzedniej kolumny przetargowej doczekaliśmy się startu nowych przetargów w sektorze FMCG i ubezpieczeniowym. Niebawem atmosferę podgrzeje jeszcze IKEA.

Czytaj więcej
Skuteczna obrona Vizeum i MEC opinie

Skuteczna obrona Vizeum i MEC

Oba domy mediowe zachowały swoich prestiżowych klientów - Ferrero i Nestle.

Czytaj więcej