ilość wyników: 20
Chce m.in. wzmocnić rozpoznawalność marki w związku z Formułą 1.
Czytaj więcejKolejne 10 mln zł idzie na związane z nim działania komunikacyjne.
Czytaj więcejW nowej kampanii ubezpieczyciel chce dotrzeć, zwłaszcza do osób starszych, z przekazem, że większość spraw można załatwić bez wychodzenia z domu.
Czytaj więcejTrwa kampania wizerunkowa z Robertem Kubicą.
Czytaj więcejJeden z największych krajowych banków znów sięga po znaną twarz do reklam.
Czytaj więcejW kampanii prowadzonej w telewizji i internecie koncern chwali się, że współpracuje z ponad 170 polskimi firmami. W trasę po kraju ruszy specjalna 21-metrowa ciężarówka.
Czytaj więcejKampania prowadzona jest z okazji 65-lecia monopolisty na rynku gier liczbowych.
Czytaj więcejKreacją zajęła się agencja Red8.
Czytaj więcejW reklamach m.in. Robert Kubica i Maja Włoszczowska.
Czytaj więcejZa zarządzanie na poziomie regionu CEE odpowiada Krzysztof Mocek.
Czytaj więcej