ilość wyników: 26
Dyscypliny sportowe, w które firma się angażuje, muszą być spójne z celami biznesowymi, grupą docelową i potencjałem korzyści, jakie niesie taka współpraca - mówi Anna Ziobroń, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów PKN Orlen.
Czytaj więcejKoncern będzie sponsorem tytularnym zespołu, w którym będzie jeździł Robert Kubica.
Czytaj więcejW ramach kampanii pod hasłem "#DobryKierowca" powstały cztery spoty reklamowe.
Czytaj więcejChce m.in. wzmocnić rozpoznawalność marki w związku z Formułą 1.
Czytaj więcejKolejne 10 mln zł idzie na związane z nim działania komunikacyjne.
Czytaj więcejTrwa kampania wizerunkowa z Robertem Kubicą.
Czytaj więcejKontrakt ma obowiązywać dwa lata. Agencja przygotuje szeroką kampanię wizerunkową.
Czytaj więcejW kampanii prowadzonej w telewizji i internecie koncern chwali się, że współpracuje z ponad 170 polskimi firmami. W trasę po kraju ruszy specjalna 21-metrowa ciężarówka.
Czytaj więcejKampanię w telewizji, radiu, prasie, internecie i OOH przygotowała agencja Grey.
Czytaj więcejTo zawód dla polskiego kierowcy i Orlenu. Co dalej z działaniami promocyjnymi koncernu?
Czytaj więcej