ilość wyników: 23
W globalnym badaniu Havas Group najlepiej wypadły: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp i YouTube.
Czytaj więcejUżywa jej 6,5 mln konsumentów.
Czytaj więcejWielbiciel literatury pięknej i gorący wyznawca psychoterapii za rzecz najcenniejszą dla przedsiębiorcy uważa zaufanie, którego warunkiem jest uczciwość. Jeździ ośmioletnim samochodem i nie używa smartfona.
Czytaj więcejWpłynęło ponad 1,5 tys. scenariuszy.
Czytaj więcejNa podium znalazły się także Lidl i Empik.
Czytaj więcejMarketerzy muszą na nowo zdefiniować grupy celowe i nakreślić strategie mediowe oraz modele dystrybucji.
Czytaj więcejW zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.
Czytaj więcejW konkursie dla młodych reżyserów wręczono 10 nagród i wyróżnień.
Czytaj więcejSieć drugi rok z rzędu cieszyła się największą popularnością wśród użytkowników aplikacji mobilnej do tworzenia list zakupów.
Czytaj więcejCodziennie do wygrania są nagrody z puli 1,5 mln produktów. W maju odbędzie się losowanie nagrody głównej - 150 tys. zł.
Czytaj więcej