Wyniki wyszukiwania dla tagu - schulz-brand-friendly
ilość wyników: 21
Raport Schulz Brand Friendly: "Marka w czasach pandemii" marketing

Bezpłatna publikacja powstała pod patronatem "Media Marketing Polska".

Czytaj więcej
Martyna Krupa i Szczepan Barański w Schulz Brand Friendly reklama

Zasilają działy client service (Krupa) i kreacji (Barański) krakowskiej agencji.

Czytaj więcej
Hype czy chwilowy triumf? opinie

Źródła sukcesu zbiórki Radia Nowy Świat należy doszukiwać się w osłabieniu dotychczasowej "macierzystej" stacji Polskiego Radia Programu 3, a także w braku na horyzoncie alternatywy dla zawiedzionych słuchaczy - uważa Paweł Jóźwik, strategy group head, Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Konsument w czasie pandemii opinie

"Zmiana" to słowo, które najtrafniej definiuje sytuację konsumentów w czasie epidemii. I w pierwszej kolejności chodzi tu o zmiany sposobów zaspokajania potrzeb, samych potrzeb i wydatków.

Czytaj więcej
Michał Gajewski i Wojciech Papuziński associate creative directorami w Schulz Brand Friendly reklama

W agencji będą funkcjonować dwa równoległe działy kreacji.

Czytaj więcej
Jaki model rozliczeniowy między klientem a agencją wybrać? opinie

Czy model rozliczeniowy klienta z agencją kreatywną jest wynikiem wypracowanego przez nią modelu biznesowego, wypadkową oczekiwań klienta, czy może efektem przypadku? Na pewno nie ma jednej reguły, ale zależności te zdecydowanie zmieniają się w czasie - pisze Monika Popowska z Schulz brand friendly,

Czytaj więcej
"Wygrać z wirusem": raport Schulz Brand Friendly marketing

Raport nie aspiruje do bycia kompletnym przepisem i odpowiedzią na pytanie, co zrobić, aby osiągnąć sukces. Ma być zbiorem dobrych pomysłów i doświadczeń na złe czasy - deklaruje Wojciech Kotala, prezes zarządu krakowskiej agencji reklamowej.

Czytaj więcej
Ruszyła kampania świąteczna Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich [wideo] reklama

Osią kampanii, za którą odpowiadają Schulz Brand Friendly, Lemon Film oraz Zenith, jest wzruszający film "Moc niewidzialności".

Czytaj więcej
Schulz brand friendly zmienia się w Ancymony reklama

Agencja wyróżniona w ubiegłym roku przez "Media Marketing Polska" tytułem Marketing z Sercem zdecydowała się na odważny krok. Skąd ta decyzja i dlaczego teraz?

Czytaj więcej
"Planeta doskonała" - ocena spotu Digital Kingdom dla BBC Studios [wideo] reklama

Oceniają: Emilia Czerwiec, creative lead w agencji Ancymony (dawniej Schulz Brand Friendly) i Marcin Nurkiewicz, senior copywriter w BeDigital.

Czytaj więcej