ilość wyników: 21
Bezpłatna publikacja powstała pod patronatem "Media Marketing Polska".
Czytaj więcejZasilają działy client service (Krupa) i kreacji (Barański) krakowskiej agencji.
Czytaj więcejŹródła sukcesu zbiórki Radia Nowy Świat należy doszukiwać się w osłabieniu dotychczasowej "macierzystej" stacji Polskiego Radia Programu 3, a także w braku na horyzoncie alternatywy dla zawiedzionych słuchaczy - uważa Paweł Jóźwik, strategy group head, Schulz brand friendly.
Czytaj więcej"Zmiana" to słowo, które najtrafniej definiuje sytuację konsumentów w czasie epidemii. I w pierwszej kolejności chodzi tu o zmiany sposobów zaspokajania potrzeb, samych potrzeb i wydatków.
Czytaj więcejW agencji będą funkcjonować dwa równoległe działy kreacji.
Czytaj więcejCzy model rozliczeniowy klienta z agencją kreatywną jest wynikiem wypracowanego przez nią modelu biznesowego, wypadkową oczekiwań klienta, czy może efektem przypadku? Na pewno nie ma jednej reguły, ale zależności te zdecydowanie zmieniają się w czasie - pisze Monika Popowska z Schulz brand friendly,
Czytaj więcejRaport nie aspiruje do bycia kompletnym przepisem i odpowiedzią na pytanie, co zrobić, aby osiągnąć sukces. Ma być zbiorem dobrych pomysłów i doświadczeń na złe czasy - deklaruje Wojciech Kotala, prezes zarządu krakowskiej agencji reklamowej.
Czytaj więcejOsią kampanii, za którą odpowiadają Schulz Brand Friendly, Lemon Film oraz Zenith, jest wzruszający film "Moc niewidzialności".
Czytaj więcejAgencja wyróżniona w ubiegłym roku przez "Media Marketing Polska" tytułem Marketing z Sercem zdecydowała się na odważny krok. Skąd ta decyzja i dlaczego teraz?
Czytaj więcejOceniają: Emilia Czerwiec, creative lead w agencji Ancymony (dawniej Schulz Brand Friendly) i Marcin Nurkiewicz, senior copywriter w BeDigital.
Czytaj więcej