ilość wyników: 46
Kampania w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze.
Czytaj więcejZnamy pierwsze wyróżnienia organizatora w konkursie reklamy radiowej adFM AWARDS .
Czytaj więcejPercepcja reklamy kinowej może być nawet pięciokrotnie lepsza niż reklamy telewizyjnej - mówi Mooky Greidinger, prezes i dyrektor generalny Cineworld.
Czytaj więcejNa razie testuje je w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.
Czytaj więcejW grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).
Czytaj więcejDane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.
Czytaj więcejKampanię przygotowała agencja reklamowa Opcom.
Czytaj więcejProducent samochodów wyraża uznanie dla kolarek.
Czytaj więcejW 2018 r. Polacy kupili o 12 proc. więcej aut tej marki.
Czytaj więcejZa koncepcję akcji oraz jej realizację odpowiadała agencja GoldenSubmarine.
Czytaj więcej