ilość wyników: 51
Kampania "It's a Thing" kierowana jest do nastoletnich użytkowników smartfonów.
Czytaj więcejPodczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.
Czytaj więcej"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.
Czytaj więcejMa jednoczyć ludzi na całym świecie.
Czytaj więcejPo przejęciu Instagrama przez Facebooka w 2012 roku pojawia się coraz więcej podobieństw i zależności między dwiema platformami. Jednak postawione przed nimi priorytety różnicują je i wpływają m.in. na to, w jakiej kolejności wyświetlają się posty ich użytkownikom - pisze Aleksandra Witkowska.
Czytaj więcejWszystko wskazuje na to, że żyjemy w złotej epoce social mediów. Jak długo ona potrwa? Jak wpłynie na internet i branżę marketingową? I przede wszystkim - jak budować wizerunek w świecie, w którym 14-latek dysponuje możliwościami i danymi, o których marketerzy 10 lat temu mogli tylko pomarzyć?
Czytaj więcejRóżne wymiary mediów rozumiane jako touchpoint, format, kontekst i dane umożliwiające dotarcie, przekształcają się pod parasolami amerykańskich gigantów: firm Amazon, Apple, Google i Facebook - pisze Roman Dudziński, digital director w Carat Polska.
Czytaj więcejPrawie połowa generacji Z i 36% generacji Y "przełącza" się na smartfony, laptopy i tablety podczas przerw reklamowych.
Czytaj więcejWśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.
Czytaj więcejO tym, jak pandemia COVID-19 odwróciła ich złą passę i jakie znajdują nowe zastosowania, pisze Jakub Bugieda, senior communications planner w Spark Foundry.
Czytaj więcej