Wyniki wyszukiwania dla tagu - snapchat
ilość wyników: 51
Fanta łączy reklamę zewnętrzną ze Snapchatem reklama

Kampania "It's a Thing" kierowana jest do nastoletnich użytkowników smartfonów.

Czytaj więcej
DMEXCO w Kolonii o prawdzie i zaufaniu marketing

Podczas dwudniowych (11-12 września) targów i konferencji DMEXCO odbywających się w tym roku pod hasłem "Trust In You" można było posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.

Czytaj więcej
ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie media-internet

"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.

Czytaj więcej
Największa w historii świąteczna kampania Coca-Coli [wideo] reklama

Ma jednoczyć ludzi na całym świecie.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Instagram media-internet

Po przejęciu Instagrama przez Facebooka w 2012 roku pojawia się coraz więcej podobieństw i zależności między dwiema platformami. Jednak postawione przed nimi priorytety różnicują je i wpływają m.in. na to, w jakiej kolejności wyświetlają się posty ich użytkownikom - pisze Aleksandra Witkowska.

Czytaj więcej
Futurebook, czyli przyszłość social mediów media-internet

Wszystko wskazuje na to, że żyjemy w złotej epoce social mediów. Jak długo ona potrwa? Jak wpłynie na internet i branżę marketingową? I przede wszystkim - jak budować wizerunek w świecie, w którym 14-latek dysponuje możliwościami i danymi, o których marketerzy 10 lat temu mogli tylko pomarzyć?

Czytaj więcej
2020 - media zredefiniowane opinie

Różne wymiary mediów rozumiane jako touchpoint, format, kontekst i dane umożliwiające dotarcie, przekształcają się pod parasolami amerykańskich gigantów: firm Amazon, Apple, Google i Facebook - pisze Roman Dudziński, digital director w Carat Polska.

Czytaj więcej
Mediaplus: co piąty digital native ogląda telewizję na smartfonie media-tv

Prawie połowa generacji Z i 36% generacji Y "przełącza" się na smartfony, laptopy i tablety podczas przerw reklamowych.

Czytaj więcej
Instagram Reels chce powtórzyć sukces TikToka marketing

Wśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.

Czytaj więcej
Wyprzedziły swoje czasy. Wielkie odrodzenie kodów QR marketing

O tym, jak pandemia COVID-19 odwróciła ich złą passę i jakie znajdują nowe zastosowania, pisze Jakub Bugieda, senior communications planner w Spark Foundry.

Czytaj więcej