ilość wyników: 28
Amerykanie mają swojego Kapitana Amerykę. Czy Polaków ochroni Kapitan Nostres?
Czytaj więcejPolsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.
Czytaj więcejZ połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.
Czytaj więcejCzy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?
Czytaj więcejPod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.
Czytaj więcejJednym ruchem umacnia pozycję na krajowym rynku i staje się faktycznym liderem w regionie. Zapłaci za to ponad 1,5 mld zł. Niemało, ale z dużą szansą na opłacalność.
Czytaj więcejDom mediowy szacuje, że tegoroczna dynamika rynku może wynieść między 0,9 proc. a 1,2 proc.
Czytaj więcejDariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, opowiada o ostatnich wydarzeniach w stacjach i najbliższych planach firmy. Nadawca wierzy, że zrealizuje swój plan wzrostu udziałów rynkowych.
Czytaj więcejWydawcy szykują poważne zmiany w prezentacji wyników czasopism. To pierwszy od wielu lat tak poważny krok, który ma na celu zwiększyć atrakcyjność reklamową prasy.
Czytaj więcejWedług raportu Starlinka dzięki większym inwestycjom marketerów farmaceutycznych i FMCG udało się osiągnąć taką dynamikę wzrostu.
Czytaj więcej