Wyniki wyszukiwania dla tagu - starlink
ilość wyników: 28

Kapitan Nostres w kosmosie marketing

Kapitan Nostres w kosmosie

Amerykanie mają swojego Kapitana Amerykę. Czy Polaków ochroni Kapitan Nostres?

Czytaj więcej
Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami media-tv

Rynek telewizyjny - jedni z nadzieją, drudzy z obawami

Polsat skuteczniejszy od TVN. Z dwójki największych komercyjnych nadawców to Telewizja Polsat skuteczniej broniła się w ub.r. przed spadkami.

Czytaj więcej
Monstrum wykute przez POG reklama

Monstrum wykute przez POG

Z połączenia Publicisu i Omnicomu może powstać największa grupa negocjacyjna. Oczywiście, jeśli wszystkie ze stron będą chciały współpracować.

Czytaj więcej
Telekomy pod wpływem efektu Solorza marketing

Telekomy pod wpływem efektu Solorza

Czy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?

Czytaj więcej
Telekomy tną wydatki na reklamę opinie

Telekomy tną wydatki na reklamę

Pod presją malejących przychodów i koniecznych inwestycji w infrastrukturę firmy telekomunikacyjne ograniczają nakłady na marketing. I raczej nic nie wskazuje, by miało się to odmienić.

Czytaj więcej
Po co PZU kupuje Link4? marketing

Po co PZU kupuje Link4?

Jednym ruchem umacnia pozycję na krajowym rynku i staje się faktycznym liderem w regionie. Zapłaci za to ponad 1,5 mld zł. Niemało, ale z dużą szansą na opłacalność.

Czytaj więcej
Bardziej optymistyczne prognozy Starlinka reklama

Bardziej optymistyczne prognozy Starlinka

Dom mediowy szacuje, że tegoroczna dynamika rynku może wynieść między 0,9 proc. a 1,2 proc.

Czytaj więcej
Konsekwentnie do przodu [wywiad] media-tv

Konsekwentnie do przodu [wywiad]

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls, opowiada o ostatnich wydarzeniach w stacjach i najbliższych planach firmy. Nadawca wierzy, że zrealizuje swój plan wzrostu udziałów rynkowych.

Czytaj więcej
Rewolucja wydawców media-prasa

Rewolucja wydawców

Wydawcy szykują poważne zmiany w prezentacji wyników czasopism. To pierwszy od wielu lat tak poważny krok, który ma na celu zwiększyć atrakcyjność reklamową prasy.

Czytaj więcej
Blisko 2-proc. wzrost rynku reklamy w I półroczu reklama

Blisko 2-proc. wzrost rynku reklamy w I półroczu

Według raportu Starlinka dzięki większym inwestycjom marketerów farmaceutycznych i FMCG udało się osiągnąć taką dynamikę wzrostu.

Czytaj więcej