Wyniki wyszukiwania dla tagu - tiktok
ilość wyników: 29
Wierzymy w ten biznes [wywiad] reklama

Na rynku pojawiła się firma Space Cat Industries, która ma specjalizować się w działaniach reklamowych na TikToku. O jej planach rozmawiamy z CEO, Maciejem Skrzypczakiem.

Czytaj więcej
Media społecznościowe inspiracją dla zakupów modowych media-internet

39% uczestników ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników Domodi.pl i Allani.pl aktywnie wykorzystuje Facebooka do poszukiwania inspiracji. Instagram zajął drugie miejsce (31%).

Czytaj więcej
The One Show: w branded entertainment nie wystarczy dostarczać rozrywki reklama

Potrzebne są pomysły, które mają szansę wprowadzić społeczne zmiany - pisze jurorka tegorocznej edycji słynnego nowojorskiego konkursu Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi.

Czytaj więcej
Social selling - potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych opinie

Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję - pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.

Czytaj więcej
Agnieszka Chabrzyk: Jestem kobietą biznesu marketing

Doba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.

Czytaj więcej
Instagram Reels chce powtórzyć sukces TikToka marketing

Wśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.

Czytaj więcej
VMLY&R promuje Adidas ZX 2K Boost reklama

Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.

Czytaj więcej
Business Factory współpracuje z TikTokiem marketing

Podmiot został w Polsce partnerem reklamowym platformy należącej do ByteDance.

Czytaj więcej
Nielsen ma już dane z jednoźródłowego pomiaru telewizji i wideo online media-internet

Średnio przez 30 minut dziennie oglądamy wideo w sieci, najchętniej z YouTube i na Facebooku.

Czytaj więcej
Klocki LEGO nie mają płci, ani wieku [wideo] marketing

Ideą naszej marki jest nauka przez zabawę. Staramy się to robić sięgając zarówno do naszej tradycji, jak i po rozwiązania ze świata cyfrowego - mówi Beata Kucejko, szefowa marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.

Czytaj więcej