ilość wyników: 88
Na rynku pojawiła się firma Space Cat Industries, która ma specjalizować się w działaniach reklamowych na TikToku. O jej planach rozmawiamy z CEO, Maciejem Skrzypczakiem.
Czytaj więcej39% uczestników ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników Domodi.pl i Allani.pl aktywnie wykorzystuje Facebooka do poszukiwania inspiracji. Instagram zajął drugie miejsce (31%).
Czytaj więcejPotrzebne są pomysły, które mają szansę wprowadzić społeczne zmiany - pisze jurorka tegorocznej edycji słynnego nowojorskiego konkursu Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi.
Czytaj więcejMedia społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję - pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.
Czytaj więcejDoba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.
Czytaj więcejWśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.
Czytaj więcejKampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.
Czytaj więcejPodmiot został w Polsce partnerem reklamowym platformy należącej do ByteDance.
Czytaj więcejŚrednio przez 30 minut dziennie oglądamy wideo w sieci, najchętniej z YouTube i na Facebooku.
Czytaj więcejIdeą naszej marki jest nauka przez zabawę. Staramy się to robić sięgając zarówno do naszej tradycji, jak i po rozwiązania ze świata cyfrowego - mówi Beata Kucejko, szefowa marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.
Czytaj więcej