ilość wyników: 148
Iwona Kossmann analizuje perspektywy rozwoju tytułu i całego segmentu prasy ekonomicznej. Sygnalizuje również poszerzenie portfolio produktów Bonniera w Polsce.
Czytaj więcejWrzesień za nami, można podsumować zatem, jak kształtowały się serialowe gusta widowni w pierwszym miesiącu nowych ramówek.
Czytaj więcej...czyli co nas ostatnio ujęło, zniesmaczyło lub zachwyciło.
Czytaj więcejMonika Walewska, senior media planner buyer w domu mediowym Starcom, uważa, że konflikt jest głównym sponsorem tego, co aktualnie dzieje się w telewizji.
Czytaj więcejWiększe przychody przełożą się na wyższe nakłady marketingowe.
Czytaj więcejSpółka zwalnia pracowników i jednocześnie rozwija drugą agencję w grupie.
Czytaj więcejKilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.
Czytaj więcejNie dla koneserów, ale lekkie i przyjemne - taką koncepcję ma firma winiarska Ambra dla przejętej w ub.r. od Carlsberga marki El Sol. Mocno inwestuje w jej wsparcie reklamowe, nie zapomina też o swej dotychczasowej sztandarowej marce Cin & Cin.
Czytaj więcejOperatorzy komórkowi ukarani, wóz transmisyjny spalony, Warszawa promowana, budżet w Sejmie, a banki na sprzedaż - podliczamy co i za ile...
Czytaj więcejWyróżnienie "MMP" odebrał sam Juliusz Braun, prezes zarządu TVP. Skromna uroczystość odbyła się na planie serialu.
Czytaj więcej